Personalitzar les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. A continuació, trobaràs informació detallada sobre totes les cookies segons cada categoria de consentiment.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador, ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Les cookies necessàries són crucials per a les funcions bàsiques del lloc web i el lloc web no funcionarà de la manera prevista sense elles.

Aquestes cookies no emmagatzemen cap dada d’identificació personal.

Les cookies funcionals ajuden a realitzar determinades funcionalitats com compartir el contingut del lloc web a les plataformes de xarxes socials, recopilar comentaris i altres funcions de tercers.

Les cookies analítiques s’utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font de trànsit, etc.

Les galetes de rendiment s’utilitzen per comprendre i analitzar els índexs de rendiment clau del lloc web que ajuden a oferir una millor experiència d’usuari als visitants.

Les galetes publicitàries s’utilitzen per oferir als visitants anuncis personalitzats en funció de les pàgines que van visitar abans i analitzar l’eficàcia de la campanya publicitària.

Altres cookies sense categoria són aquelles que s’estan analitzant i que encara no s’han classificat en cap categoria.

Always with me

End of degree project

DESCRIPTION

Always with me is a subjective story that seeks the identification of the user using a personal point of view through an immersive story based on a critical narrative axis. In this way, it breaks with the traditional narrative structure, transforming the user into the active protagonist of the story. The aim of Always with me is to interpret different feelings and sensations in a person using this resource as a metaphor to criticise toxic optimism in an ambiguous way and seeking the user's own interpretation, creating an immersive experience, and generating a critical space.

DATE

20.09.2021

TEACHERS

Sergio Cuervo

AUTHOR

Marc Vila

Poster

Frames

TEAM

Marc Vila

Marc Vila

whatsapp