El cocodril de fil 2017
Disseny i desenvolupament de la marca El Cocodril de fil a través de la premissa de moda sostenible.
Al llarg dels últims segles la manera en què produïm i consumim els béns tèxtils ha sofert un gran canvi. Primer amb la revolució industrial i més tard amb la globalització, s'ha optimitzat el procés de fabricació i s'han reduït costos, però tot això ha estat en detriment del medi ambient i els treballadors d'aquesta indústria, especialment els dels països en desenvolupament. S'ha creat una desconnexió entre el client i el productor, i s'ha perdut l'afecte per les coses ben fetes i la qualitat en els productes.
Actualment però, estem vivint una revolució de valors, on s'està recuperant l'ètica, i on els consumidors s'estan adonant de l'impacte que tenen les seves accions. Cada vegada més, la sostenibilitat i
el comerç just s'estan considerant com a indicadors a l'hora de consumir, no només el preu final. Aquest treball planteja redissenyar la marca El Cocodril de Fil, a través d'una premissa ètica i sostenible, per tal que sigui fidel als seus valors.
Constarà d'un nou logotip, disseny de targetes i packaging, nous models de productes i l'adaptació de la pàgina web al nou disseny i continguts. També es farà un vídeo, on es mostrarà el procés de creació d'un producte i on es transmetran els valors de la marca. Tot això es promocionarà a través de les xarxes socials, per tal de donar a conèixer la marca, on es realitzaran diverses accions de màrqueting en línia per tal de fer créixer la seva presència a les xarxes."