
Salvador Àngel Batlle
-Expert en música de documents audiovisuals.
-Especialista en música cinematogràfica.
-Estudis de solfeig i piano.
-Autodidacta en sensibilització musical audiovisual i cinema.
Salvador Àngel Batlle
Cinema
Formació
-Expert en música de documents audiovisuals.
-Especialista en música cinematogràfica.
-Estudis de solfeig i piano.
-Autodidacta en sensibilització musical audiovisual i cinema.
Trajectòria professional
Ha impartit cursos de música i cinema a la Universitat de Girona i cursos de formació de professorat per l’Institut de Ciències de la Educació (ICE) de Girona.
Realitza pedagogia musical audiovisual i és docent a l’Escola Universitària ERAM de llenguatges cinematogràfics. També és educador en serveis educatius i ponent en projectes de foment d’activitats musicals. Imparteix classe com a professor al grau de Comunicació Audiovisual i Multimèdia (ERAM) des de 1999. També ha portat diverses tutories en treballs de recerca sobre música i cinema.
També treballa en investigació i anàlisi musical cinematogràfic, i imparteix assessorament musical i d’edició audiovisual.
Participa en l'organització de diversos seminaris i congressos de música de cinema (València, Astúries, Girona).
És membre fundador de l’Associació Musical Cinematogràfica “Staccato” i president fins l’any 2002 i promotor de les estrenes a Espanya d’obres musicals dels compositors Jerome Moross (Piano Quintet) i Wojciech Kilar (3 preludis).
Ha realitzat muntatges audiovisuals i vídeos educatius per a entitats culturals i museus (exposicions, creació de fons sonors i musicals, difusió per internet).
És ponent en el Projecte 78RPM – Foment de la Música a les Bibilioteques (Diputació de Girona).
Ha col·laborat en diversos projectes de divulgació i de investigació entorn a la cinematografia (publicacions especialitzades, ressenyes discogràfiques, articles, recerca, multimèdia).
Autor de la programació de les activitats de música cinematogràfica i educador del Servei Educatiu del Museu del Cinema-Col·lecció Tomàs Mallol (Girona) des de 1998.