Natàlia Ferrer

Natàlia Ferrer Roca

La Dra. Natàlia Ferrer Roca és Doctora en Media Studies per la Victoria University of Wellington (Nova Zelanda), Màster en Polítiques de Comunicació per la Westminster University (Londres) i Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Des del 2016 és professora a la Universitat de Girona on dona classes de destination brandingcity branding i emprenedoria, creativitat i innovació, i és supervisora de tesis de màster. Paral·lelament és consultora i investigadora independent en diversos projectes nacionals i internacionals, havent treballat per la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, The Place Brand Observer, l’European Broadcasting Union (EBU, Ginebra) i el Parlament Europeu.

La seva recerca és interdisciplinària connectant economia política, polítiques de comunicació, indústries culturals i branding de destins. Ha publicat sobre innovació a la indústria cinematogràfica Nova Zelandesa, estratègies de finançament cinematogràfiques en multi-plataforma, distribució del cinema, i sobre el rol del cinema en el branding i màrqueting de Nova Zelanda com a destinació turística, a revistes acadèmiques com el Journal of Media Business StudiesPlace Branding and Public DiplomacyMedia Industries i Studies in Australasian Cinema, entre altres.

Ha donat conferències i classes a quatre continents (Europa, Àfrica, Oceania i Amèrica del Sud). A través del projecte Erasmus Mundus KA107 de la Unió Europea ha tingut l’oportunitat de donar classes a la University of Cape Coast (Ghana), INTH (Madagascar) i University of Seychelles. Properament anirà a Bhutan i a Mongòlia.

 

Natàlia Ferrer

Natàlia Ferrer Roca

La Dra. Natàlia Ferrer Roca és Doctora en Media Studies per la Victoria University of Wellington (Nova Zelanda), Màster en Polítiques de Comunicació per la Westminster University (Londres) i Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Des del 2016 és professora a la Universitat de Girona on dona classes de destination brandingcity branding i emprenedoria, creativitat i innovació, i és supervisora de tesis de màster. Paral·lelament és consultora i investigadora independent en diversos projectes nacionals i internacionals, havent treballat per la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, The Place Brand Observer, l’European Broadcasting Union (EBU, Ginebra) i el Parlament Europeu.

La seva recerca és interdisciplinària connectant economia política, polítiques de comunicació, indústries culturals i branding de destins. Ha publicat sobre innovació a la indústria cinematogràfica Nova Zelandesa, estratègies de finançament cinematogràfiques en multi-plataforma, distribució del cinema, i sobre el rol del cinema en el branding i màrqueting de Nova Zelanda com a destinació turística, a revistes acadèmiques com el Journal of Media Business StudiesPlace Branding and Public DiplomacyMedia Industries i Studies in Australasian Cinema, entre altres.

Ha donat conferències i classes a quatre continents (Europa, Àfrica, Oceania i Amèrica del Sud). A través del projecte Erasmus Mundus KA107 de la Unió Europea ha tingut l’oportunitat de donar classes a la University of Cape Coast (Ghana), INTH (Madagascar) i University of Seychelles. Properament anirà a Bhutan i a Mongòlia.

 

M'agradaria estar informat de les novetats

Subscriu-te al butlletí electrònic de l'ERAM