Natàlia Ferrer

Recerca

Màrqueting
Recerca
Formació
+-

Doctora en Media Studies, Victoria University of Wellington, Nova Zelanda.

Màster en Polítiques de Comunicació, Westminster University, Londres, UK.

Llicenciada en Periodisme, Univeristat Autònoma de Barcelona (UAB).

Acreditada com a lectora (2021) per l'AQU.

Trajectòria professional
+-

Des del 2016 és professora a la Universitat de Girona on dona classes de destination brandingcity branding i emprenedoria, creativitat i innovació, i és supervisora de tesis de màster i doctorat. Paral·lelament és consultora i investigadora independent en diversos projectes nacionals i internacionals, havent treballat per la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, The Place Brand Observer, l’European Broadcasting Union (EBU, Ginebra) i el Parlament Europeu.

La seva recerca és interdisciplinària connectant economia política, polítiques de comunicació, indústries culturals i branding de destins. Ha publicat sobre innovació a la indústria cinematogràfica Nova Zelandesa, estratègies de finançament cinematogràfiques en multi-plataforma, distribució del cinema, i sobre el rol del cinema en el branding i màrqueting de Nova Zelanda com a destinació turística, a revistes acadèmiques com el Journal of Media Business StudiesPlace Branding and Public DiplomacyMedia Industries, Studies in Australasian Cinema, Journal of Sustainable Tourism i Journal of Tourism Futures, entre altres.

Ha donat conferències i classes a quatre continents (Europa, Àfrica, Oceania i Amèrica del Sud). A través del projecte Erasmus Mundus KA107 de la Unió Europea ha tingut l’oportunitat de donar classes a la University of Cape Coast (Ghana), INTH (Madagascar) i University of Seychelles. Properament té previst anar a Bhutan i a Mongòlia.

whatsapp