Martí  Juanola

Martí Juanola Portas

-Economista Col·legiat al Col·legi Oficial d'Economistes de Catalunya.

-Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UAB.

-Tècnic en màrqueting i creixement empresarial.

 

Martí Juanola Portas

Màrqueting

Màrqueting
Formació
+-

-Economista Col·legiat al Col·legi Oficial d'Economistes de Catalunya.

-Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UAB.

-Tècnic en màrqueting i creixement empresarial.

 

Trajectòria professional
+-

Al 1998, crea la consultora MC Empreses especialitzada en estratègia, formació i assessorament empresarial. És soci fundador d’ERAM Medialab, productora d’audiovisuals i interactius que neix com a spin-off de l’Escola Universitària ERAM i creada al 2011, especialitzada en el desenvolupament de projectes TIC Media. 

Des del 2015  és Director del Centre Eix de Negocis de Santa Coloma de Farners i participa activament com a tutor d’empreses de recent creació en el programa Start-up Catalonia, xarxa d’acceleradores d’Acc1ó (Generalitat de Catalunya). Tutoritza entre altres, dos projectes Start-up, Mycheftool i Xkelet Easy Live

A nivell docent, és professor en el Grau en Audiovisual i Multimèdia en les signatures de Màrqueting, Creació d'empreses i ADE des de fa més de 10 anys.

Ha participat en diferents jornades de creixement empresarial com a ponent i ha fet de formador en cursos de gestió empresarial organitzats per la FOEG (Federació Organitzacions Empresarials de Girona), Consells Comarcals, Diputació de Girona i empreses privades.