
- Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia
- Grau en Moda
- Degree in Audiovisuals Comunication and Multimedia
- Estètica i teoria de l'art (Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia)
- Estètica i teoria de l'art (Grau en Moda)
- Film Language (Degree in Audiovisuals Comunication and Multimedia)
- Llenguatge cinematogràfic (Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia)
- Metodologies i tècniques creatives (Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia)
Formada en l’especialitat de contrabaix i contrabaix barroc a Espanya i als Països Baixos, ha desenvolupat una trajectòria internacional amb diferents orquestres i grups (Orchestra of the Age of Enlightenment, Holland Baroque, Orquesta Barroca de Sevilla, Orquestra Barroca Catalana, Vespres d’Arnadí, Les Ambassadeurs, La Galanía...), participant en nombroses gires i festivals (Regne Unit, França, Alemanya, Escandinàvia, Polònia, entre d’altres) i en enregistraments per a segells discogràfics com Anima e Corpo, Channel Classics, Pentatone Classics, Winter & Winter, Pan Classics, Musièpoca, La Mà de Guido o Alpha durant més de quinze anys.
Com a fundadora de MAGAM música, compon música per a audiovisuals, videojocs, documentals i projectes artístics multidisciplinaris, i ha creat diversos espectacles infantils. A través d’aquest treball ha explorat el poder terapèutic de la música com a eina d’escolta interna, portant l’estil ambient electrònic a diferents espais i formats, tant en viatges sonors com en tallers, sessions i activitats en centres d’educació especial.
Entre 2022 i 2024 va impartir cursos de formació en línia de música i tecnologia per a docents (AprénOnline). Des de 2017 realitza tallers a escoles de primària, oferint eines per fomentar la creativitat de l’alumnat a través de la música electrònica.
Actualment, cursa un màster en Musicoteràpia i, des de 2021, imparteix tallers de música i visuals i és professora a l’ERAM.