
- Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia
- Màrqueting (Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia)
Llicenciada en Història de l’Art per la Universitat de Girona, i amb un Màster en Crítica i Comunicació de l’Art a la mateixa institució, dirigit per Xavier Antich. Durant la seva etapa universitària també va cursar estudis de Ciències de la Comunicació a la Università degli Studi Roma Tre, a Itàlia, cosa que va ampliar la seva visió internacional i el seu interès pels llenguatges de la cultura i els mitjans.
Va iniciar la seva carrera professional en institucions culturals de referència com el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), on va col·laborar als gabinets de premsa i comunicació participant en campanyes de comunicació d’exposicions i activitats culturals de gran rellevància.
Entre 2010 i 2021 va formar part de l’agència La Costa Comunicació, on va gestionar campanyes per a festivals, institucions i marques. Va coordinar la comunicació d’esdeveniments com Grec Festival, FiraTàrrega, Barcelona Gallery Weekend, BAM/La Mercè Música, el Festival Poesia i+, Sonar Kids o el LOOP Festival, així com d’institucions com l’Ajuntament de Barcelona, la Fundació Blueproject o el Goethe-Institut. En l’àmbit de marca, va col·laborar amb empreses com Converse, MINI i Mahou-San Miguel en accions de comunicació i esdeveniments. També va liderar l’assessoria general del departament de Cultura de la Generalitat.
Des de gener de 2021 lidera l’àrea de màrqueting i comunicació de l’Escola Universitària de les Arts ERAM – UdG, on ha reforçat l’estratègia institucional i la projecció del centre dins l’ecosistema universitari català. Des de 2024 desenvolupa també una línia de consultoria independent adreçada a projectes culturals i educatius que requereixen assessorament estratègic. A més, participa activament en la docència, impartint assignatures de màrqueting dins el grau de Comunicació Audiovisual.