El pla d’estudis aprovat contempla un primer cicle de 180 crèdits, repartits amb 144 crèdits obligatoris (80 %), 18 crèdits optatius (10%) i 18 crèdits de lliure elecció (10%).
Taula 3-1 – Assignatures obligatòries

Taula3-2.Assignatures optatives

L’Escola ha presentat aquest curs altres programes formatius, aprovats per la Universitat de Girona:
1.- Seguint la línia oberta l’any passat a primer s’ha introduït l’assignatura de lliure elecció projectes II, l’objectiu d’aquesta assignatura es reforçar la creativitat en l’àmbit del disseny gràfic.
2.- A l’assignatura direcció de projectes II s’ha abandonat definitivament la creació d’un cd-rom interactiu, ara exigim als alumnes la creació d’una pàgina web, com a projecte final d’aquesta assignatura.
3.- A l’assignatura Producció i edició II s’ha substituït el documental i el curtmetratge per una posada en escena, les enquestes i els comentaris de professors i alumnes en les diferents reunions ens indicaven que la feina exigida era excessiva i per aquest motiu la qualitat final pobre, per aquest motiu hem optat per provar de disminuir la quantitat de treballs a realitzar i fer-ne un però amb la màxima exigència de qualitat.